Tuesday, 9 September 2008

1 of the fucking bad day of my life - 28/08/2008

Why? Me and lunchais supposed to celebrate my buddy Lebon's birthday at night. So, 5:45pm, time to leave office and pick up my car. As I walked toward the parking lot, my car was not there. WTF? I had a uncomfort feeling and told myself, this wasn't real. As everybody else does, I slapped myself a few times. Yes, my car really not there. Though I didn't believe it, but I was fucking sure that I really parked my car there which is in front of the condo. I didn't believe it, I kept walking around like a dumbass and looked for my car.

Unfortunately, it's really gone. It just like vanished by some magicians. The funniest part is, it just a broken Nissan Sunny 1.3, like that also want? There was a Skyline GTR33 few cars away from my car, the fucking cheapskate thief rather chose my 21 years old car? I can't believe it Zzzz. It was my only transport and had been accompanied me since year 2000, how can I say not sad?

Sigh...I called up Lebon and told him the story, he also can't believe it. Another funny part is, it was the same day as 1 of the lunchai Alvin picked up his new ride. I also laughed my ass off. After made the report, we followed the plan and went to try this Pantai Seafood @ Kg Sg Kayu Ara @ PJ.

Though it was just Thursday and we arrived like 8pm..the place still very packed..

Vege soup? Can't remember the name..

Vege

Mincemeat Tofu - highly recommend ^^

Yellow shit? Nola, should be cheese squid..

Main Course - Marmite Crab..yummy..

Salted-egg Crab - The one that you must try ^^

Aruan fish? lol..* Photo copyright by Lebon.

Freaking big lobsters..* Photo copyright by Lebon.

Caution, it will stick your ass forever..* Photo copyright by Lebon.

Ugly fish..* Photo copyright by Lebon.

I thought is Turbo Fish lol..* Photo copyright by Lebon

Japan Snail - * Photo copyright by Lebon.

Apa ni?? * Photo copyright by Lebon.

The home of seafood.

6 comments:

ji mui said...

omg.... really happened??? then how u go to work??? so pity...
how's the pantai seafood?? wanna try long time ago.. but no chance yet.. hehe... will try it nex time..
how's ur life?? long time no c... anyway, take care... miss ya...

MingKAI said...

ya.thought is joke meh haha..still got spare car for temporary..bought a new myvi but hasnt come hehe..1 day we go yam cha ba..who will be the next birthday? haha

ji mui said...

wow.... new myvi?? isit the new launching tat 1?? quite nice... wat color??? find 1 day yam cha lor.. 'consultant' oso shocked when i told him ur car had been stolen...
who will be the nex b'day?? u said leh?? hehe.. :P

MingKAI said...

yeah.haha..the new colour lo ^^..should be ur birthay lol..yala..told u..should be a farking cheapskate thief Zzz

ji mui said...

oo.. same wit Alvin??? not bad wo.. nice wo...then where u gonna park ur new baby when u go to work??? hehe.. lolz....

MingKAI said...

yala..that day suppose to be a happy day..he took new car..lebon's birthday...sigh zz...found new parking ..but have to pay monthly zz